.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران باکمبود گروه‌های خونی مواجه نیست

مدیرعامل سازمان انتقال خون مازندران بابیان اینکه مازندران هفت درصد سهم اهدای خون در سطح کشور را برعهده دارد؛ گفت: مازندران با کمبود گروهای خونی مواجه نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، دکتر «اسماعیل پوریانی» روز دوشنبه در حاشیه بازدیدی که به اتفاق «حسین نیازآذری» دبیر مجمع نمایندگان مازندران از سازمان انتقال خون بابل داشته است، افزود: در سال‌های گذشته مازندران رتبه سوم را در جذب اهدای خون در سطح کشور داشته است که خوشبختانه از بهمن سال گذشته تاکنون هیچ واردات خونی از شهر‌ها و استان‌های همجوار نداشته‌ایم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه بیان داشت: در حال حاضر مازندران با کمبود گروه‌های خونی مواجه نیست و گرمای هوا و تقارن با ماه مبارک رمضان مانع حضور مردم به پایگاهای انتقال خون نشده است.

وی بیان کرد: در چهارماهه اول امسال ۵۷ هزار نفر به پایگاه‌های انتقال خون مازندران مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۰۰ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

وی گفت: در سال ۹۱ تعداد یکصد و ۶۰ هزار نفر به پایگاه‌های انتقال خون مازندران مراجعه کننده داشتیم که یکصد و ۳۰ هزار نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

«پوریانی» افزود: در حال حاضر تعداد چهار هزار بیمار خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی در سطح مازندران وجود دارد که استفاده از واحدهای خونی را تشدید می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.